-5% NA PIERWSZE ZAKUPY
+12 442 98 05
Zwroty i reklamacje

Reklamacje i zwroty

Reklamacje

W celu złożenia reklamacji, prosimy postępować zgodnie z poniższą instrukcją.

  1. Prosimy o wysłanie reklamacji na adres e-mail: sklep@e-trenddeco.pl lub pocztą tradycyjną na adres: F.P.H.U. TREND DECO Sławomir Tyrka, Rączna 18, 32-060 Liszki przy zachowaniu wytycznych zawartych w § 11 Regulaminu.
  2. Po zgłoszeniu reklamacji należy wysłać reklamowany produkt wraz z oświadczeniem o składanej reklamacji WZÓR na adres: F.P.H.U. TREND DECO Tyrka Sławomir, Rączna 18, 32-060 Liszki lub osobiście pod tym samym adresem.
  3. Sprzedawca ustosunkuje się do otrzymanej od Klienta reklamacji w terminie do 14 dni od dnia złożenia reklamacji.

Zwroty

Zgodnie z obowiązującymi przepisami, Klient dokonujący zakupów na odległość, poza sklepem stacjonarnym, ma prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży i zwrot towaru bez podania przyczyny i ponoszenia kosztów.

Termin do odstąpienia od umowy sprzedaży towaru wygasa po upływie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki z zamówionym przez Państwa towarem.

Zakupiony produkt należy zwrócić w terminie do 14 dni od dnia, w którym wyślą Państwo oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży towaru i zamiarze zwrotu zamówionych towarów.

W przypadku zakupu, który w porozumieniu z Kupującym został rozdzielony na etapy, każdy etap dostawy posiada osobny 14-dniowy termin na ewentualny zwrot.

Instrukcja postępowania w przypadku zwrotów towaru:

  • Należy wysłać oświadczenie o odstąpieniu od umowy na adres sklep@e-trenddeco.pl lub telefonicznie pod numerem +12 442 98 05.
  • Następnie w terminie do 14 dni od dnia oświadczenia należy odesłać towar.
  • Po otrzymaniu przesyłki i sprawdzeniu produktów, zostaną Państwu wypłacone pieniądze. Jak tylko to nastąpi, otrzymają Państwo e-mail z potwierdzeniem.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl